REZULTATE LIVE

REZULTATE LIVE

joi, 8 septembrie 2011

Becali pune gazon...e bine sau rau?

Dupa bucuria imensa pricinuita de faptul ca avem un stadion de elita mondiala,m-am intristat cand am auzit ca Gigi Becali vrea sa schimbe gazonul de pe Arena Nationala.Nu am ceva special cu Becali,dar supararea mea vine din faptul ca desi am construit un stadion de 240 de milioane de euro,gazonul trebuie schimbat deja.
Acum vine intrebarea logica:un gazon bun costa mai mult de 240 de milioane de euro?;raspunsul logic e ca NU!Cu siguranta ca asa este,dar ma intreb de ce in cei 240 de milioane nu a putut intra si un gazon bun?Asta e o intrebare buna,si raspunsul este urmatorul:suntem romani!Daca si gazonul era facut de firma germana care a construit stadionul,baietii destepti nu mai primeau bani de doua-trei ori pentru aceeasi lucrare, aici ma refer la fratele baronului local Oprisan,care este patronul firmei care a montat gazonul.Dar intrebarea mare este:de ce firma respectiva nu e obligata sa inlocuiasca gazonul,in aceeasi bani,pe temeiul garantiei?
Astept ca voi sa raspundeti la aceasta intrebare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu