REZULTATE LIVE

REZULTATE LIVE

duminică, 4 septembrie 2011

cum reactionezi in fata unei nedreptati?

In urma cu cateva momete am fost mator la o scena plina de afirmatii false,la adresa cuiva drag,despre care stiam ca este un om de toata isprava.La prima vedere,nu stiam cum sa reactionez la asemenea lucruri,avand in vedere faptul ca cei care sustineau aceste lucruri erau persoane apropiate mie.Dupa cateva momente,vazand ca lucrurile degenereaza,in sensul ca persoanei respective i se aduc acuze despre care nu era vinovat,m-am gandit ca era timpul sa intervin...Desigur ca persoanele respective au fost foarte contrariate de faptul ca intervenisem pentru apararea celui invinovatit,dar nu ma asteptam sa lupte cu asemenea inversunare si darzenie din cauza acestui lucru.O mare intrebare se naste din aceasta intamplare:ce trebue sa faci intr-o asemenea situatie?Sa tii cu adevarul,implicit cu persoana invinuita,sau sa taci si sa faci un compromis,chiar daca stii ca cineva este invinuit pe nedrept...Eu,cel care am trait aceasta experienta,si am scris aceste lucruri,nu am putut sa tac,iar acest lucru a fost interpretat ca o tradare la adresa rudelor care discutau acest subiect.Vazand ca sunt singur impotriva tuturor(contra mea erau vreo ,5-6 persoane)dar nu inainte de a aduce argumente in favoarea celor sustinute de mine,m-am retras din discutie,vazand ca nu se accepta argumente plauzibile si ca discutia degenereaza in cearta si este cat se poate de subiectiva.
PS:Lansez o intrebare;ce ati fi facut daca erati in locul meu?
1-ati fi suportat nedreptatea si nu ati fi intervenit,chiar daca stiati ca nu este corect
2-procedati cum am procedat eu,cu riscul de a le supara pe rudele nedrepte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu